Paket från Forever21 efterlyses

Började morgonen med en dusch, fix och frukost innan jag, Chatrin, mamma, Casper, Oliver och Filippa drog iväg till Färjestaden en sväng. Hittade ingenting bra alls. Eller jo, en korv med bröd och en loka päron.
Det var gott.

Igårkväll gick jag ut och gick en liten sväng med Mathilda och vovvarna, hon följde med in en stund. Eller ja, rättare sagt från 21 till 01. Det var riktigt roligt att träffa henne igen, det var 2 år sen sist! :O
Hade ju en del att prata igen, haha :)
Får se om jag hinner träffa henne idag igen, hoppas på det!
Drar in till Kalmar igen runt 5-6 nånting. Sen blir det tillbaka till Rälla på onsdag eller torsdag. Kommer fira nyår med syskonen iår, kommer bli riktigt mys!
Sitter fortfarande och väntar på mitt paket från Forever21, beställde det för över 2 veckor sedan så det får fasen ta och komma snart.. Ska ju ha en av klänningarna jag beställt på nyår!!


Denna kommer jag ha på nyår,
om nu paketet hinner fram i tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0