Tillbaka till Alanya

Jag vill åka till Alanya, Turkiet nu. Vill ifrån kylan här och bara åka iväg. Saknar det stället väldigt, väldigt mycket. Jag tänker absolut åka dit i sommar igen, men tyvärr kommer det väl inte bli med Christoffer. Han vill inte tillbaka dit, så förmodligen blir det väl jag och en kompis som drar dit istället. För jäklar, jag Ska tillbaka!
U-N-D-E-R-B-A-R-T !

Förresten blev det inget alls inhandlat på rean faktiskt, hade verkligen Ingen ork alls till att trängas med Massor av folk och sedan stå i kö hur länge som helst.
Näe, jag och Christoffer drog till City Gross istället och handlade mat.



(Bild från första gången jag var där, 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0