Back on track!

Jajjemän, jag gör ett nytt försök med bloggandet.
Har börjat på körskolan faktiskt, teorilektioner på måndagar och har gått fyra redan så det endast två av dessa lektioner kvar!
Körlektionerna börjar tyvärr inte förens i slutet av april, men ett körkort till sommaren kommer det ju iallafall bli :D
Letar efter sommarjobb som en galning, vill prova nått nytt istället för cafét föräldrarna arrenderar i Ekerum. Men det har inte gått så bra hitills, om jag inte hittar något snart, så får det bli cafét för femte året i rad.

Nu ska jag värma på kyckling och nudelsoppan som blev över från igår och slänga in en halv baguette vitlöksbröd i ugnen, för sedan placera mig i soffan framför tv:n. Great.


Min söta plugghäst Milo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0