Får väl se hur det går denna gång..

Tittar på tv och har precis slängt i mig lite Wienernougat-glass, måste passa på innan man börjar på en ny kost nästa vecka. Christoffer har varit snäll och skrivit ihop ett mat- och träningsschema till mig som jag ska följa i ett par veckor. Dags att förbereda sig inför sommaren!
Nä, men vi får väl se hur det går denna gång.. Förra dieten höll jag ju bara i tre dagar för att den inte passade mig bra. Blev så snurrig och sådär.
Men denna gång hoppas jag att det går bättre, dels för att jag ska bli piggare och må bättre!

Min lille fis ligger precis brevid mig här i soffan och springer i sömnen, han är för söt!


En bild jag tog för ett par dagar sen, vi sov gott vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0